Tuesday, April 15, 2014

Kita tak tahu siapa yang Allah hadirkan utk menegur hambarnya :')

Jika satu saat aku kembali lagi,
Kembali membawa seribu kebahagiaan buatmu,
Terimalah aku semula.
Kerana,
Sepanjang ketiadaanmu disisi,
Aku menyedari,
Kau berharga sekali.
Sepanjang ketiaadanmu disisi juga,
Aku banyak menyendiri,
Mengaudit diri,
Meginsafi kesilapan diri,
Dan memperbaiki kelemahan diri.

Terima aku Allah,
Atas kekuatan diri yang telah Engkau beri,
Aku yakin dengan takdirmu,

Aku tahu Engkau Mengetahui,
Rindu didada ini menikam ku yaAllah.

YaAllah, 
Engkau yang telah menanamkan rasa cinta ini.
Engkau juga yang telah mencambahkan rasa rindu ini.
Jika dia milikku, satukanlah.
Jika tidak, cabutlah akar cinta ini agar derita yang hambaMu ini tanggung berkurangan.


No comments:

Post a Comment