Sunday, March 2, 2014

Ini Kisah Kita !

Bismlillahirrahmannirrahiim. Assalamualaiku wbt.
Okay, nampaknya dah tiga kali aku guna tajuk ini. Tapi, isinya masih tetap tidak mengena.
Semula, Bismillahh. Moga kali ini ALLAH permudahkan.

Okay, aku cuma nak nyatakan hasratku.
Hasrat aku untuk membuat satu cerpen.
Sebelum ini aku memang ada menulis cerpen.
Tapi aku tidak pasti mana aku simpan.
Jadi, setelah berapa lama aku tinggal dunia penulisanku.
Aku harap kali ini aku mampu utk menulis semula.

Bagi aku,
Menulis itu mampu menggambarkan tentang perasaanku, keinginanku, impianku, cerita masa duluku.
Sungguh, aku bukan seseorang yang mampu menceritakannya melalui mulut semata-mata.

Jadi, aku cuma nak harapkan doa dari kalian,
Moga penulisan aku akan membuahkan hasil.

Aku mulakan langkah ini, dengan 'Bismillahirrahmannirrahiim :')'

#Step By Step #Ikut Jalan Yang ALLAH Tetapkan


No comments:

Post a Comment