Tuesday, August 23, 2011

Nota Pendidikan Syariah Islamiah Tinkatan 5

Alhamdulillah , Hari ni aku ada somethinng nak kongsi dengan siapa-siapa pun yang sudi nak sedut nota PSI aku ni .
Buat pengetahuan , nota PSI ni untuk tajuk ayat hukum tingkatan 5 je . Yang lain aku tak siapkan sepenuhnya lagi .
Nota yang aku nak sharekan ni , sesuai untuk print sebab aku ta buad banyak warna . So jimat sikit la dakwat korang . Hope dapat membantu korang . yang penting Good Luck untuk SPM 2011 .

LINK :

Berbakti kepada ibu bapa

Pengurusan harta anak yatim

Peperangan dalam islam

Membunuh tanpa sengaja

p/s : aku mintak maaf kalau ada yang tak cukup atau aku tersalah taip , yang penting korang semaklah dulu sebelum jadikannya sebagai nota.

Kalau korang ada sesuatu untuk dikongsi , amat dialukan :)) .

No comments:

Post a Comment